Підпишіться зараз

* Дізнавайся першим про останні новини!

Популярні новини
Використовуючи наш веб-сайт, ви погоджуєтесь на використання  файлів cookie.
Електровелосипеди

Огляд Super73 RX: електробайк-позашляховик 

Стильний і потужний транспортний засіб

8.0
Балів

Переваги

  • Міцність рами та інших елементів конструкції
  • Відмінно підходить для їзди в умовах бездоріжжя
  • Великий запас ходу на одному заряді

Недоліки

  • Висока вартість
  • Відсутність протиугінних функцій
  • Обмежена кількість запасних частин у продажу
Дизайн і корпус
9
Максимальна швидкість
8
Запас ходу
8.5
Батарея
8
Порти та зв'язок
7
Вага
6

Остаточний вердикт

У режимі дросельної заслінки на цьому байку однаково зручно їздити по справах в межах міста і подорожувати по пересіченій місцевості. Він досить стійкий, а також забезпечує тривалий час їзди на одному заряді та швидко розвиває максимальні швидкості. Разом з тим, важливо мати на увазі, що обертати педалі на ньому вкрай незручно. Тому, дану модель навряд чи можна рекомендувати професійним велогонщикам. Крім того, представлений електричний велосипед є одним з найбільш дорогих в своєму сегменті. У зв'язку з цим, перед його покупкою рекомендую задатися питанням: а чи дійсно мені потрібен дорогущий електробайк-позашляховик?

Велосипеди Super73 використовують такі відомі райдери, як Кейсі Нейстат, Джек Блек і навіть Джастін Бібер. Посилені електробайки даного бренду – це спосіб пересування майбутнього. За результатами тестування моделі Super73 RX вартістю 3500 $ протягом трьох тижнів, можу сміливо стверджувати, що даний транспортний засіб гідний вашої уваги. Незважаючи на стильний дизайн, цей байк більшою мірою призначений для їзди по пересіченій місцевості, ніж по рівних міських вулицях.

Super73 RX

Оцінка – 8

Ціна – 3495 $

Перші враження

Тестуючи новий байк Super73 я проїхав понад 320 км. Якщо говорити коротко, то подорожуючи на цьому електричному велосипеді, я отримав море задоволення. Модель Super73 RX оснащена акумулятором на 960 ват-годин, який в середньому забезпечує запас ходу 61 км в найбільш енерговитратному безлімітному режимі. У цьому байці реалізовані також три інших режими їзди. При цьому, в режимі, який передбачає інтенсивне обертання педалей, за заявами Super73, велосипед RX здатний проїхати на одному заряді до 120 км. Зарядний пристрій на 5 В, що входить в комлектацію, дозволяє зарядити знімну батарею за 3-4 години.

Дизайн і конструкція

На лівій стороні керма розташований компактний монохромний ЖК-дисплей круглої форми. На ньому відображається швидкість руху, рівень заряду, режим їзди та загальна відстань, подолана на цьому велосипеді. Крім того, є спеціальний додаток, який дозволяє виводити на дисплей інструкції по напрямку руху, орієнтуючись на навігаційні карти вашого регіону. Інтерфейс цієї програми зручний та інтуїтивно зрозумілий. Також присутня передня фара яскравістю 600 люмен і задня фара, яка включається при гальмуванні навіть при вимкненій системі освітлення.

Мотор-редуктор, що розташований в задній частині байка, набирає потужність поступово, але коли ви розвинете швидкість 32 км / год, він дозволить в лічені секунди розігнатися до максимальної швидкості 51.5 км / год. При цьому, максимальний показник потужності досягає позначки 2000 Вт. Присутні передній та задній амортизатори, які дозволяють знизити ударне навантаження при їзді по нерівних дорогах. Завдяки наявності великих нестандартних покришок (діаметр – 12,7 см), велосипед Super73 з легкістю долає нерівності, купини та вибоїни.

Про недоліки

Мені б дуже хотілося, щоб кнопка регулювання швидкості була менш чуйною. При наїзді на купину великий палець з неї зісковзує, через що виникають різкі перепади швидкості. Це викликає найбільший дискомфорт, коли доводиться їздити по дуже жорсткій поверхні. Існує ризик того, що при різкому раптовому прискоренні райдер може впасти з байка.

Матеріали преміум-класу, які використовуються при виробництві даного байка, досить важкі. В результаті загальна вага моделі RX – 36,2 кг. Це досить важкий велосипед. Підняти його вгору по сходинках не спітнівши зможе хіба що професійний важкоатлет.

Тестуючи електробайк RX, я часто їздив по грунтових дорогах. Саме в таких умовах розкривається справжня міць його двигуна (2000 Вт). Цей велосипед здатний подолати практично будь-які перешкоди. З огляду на те, що це важкий байк-позашляховик, впоратися із керуванням їм зможе далеко не кожен. Через низьке розташування керма і відсунуте назад сидіння на велосипеді RX доволі незручно крутити педалі, що ускладнює його використання в режимі економії заряду. Однак, при їзді на дросельній заслінці, цей байк вбачається дійсно потужним.

Побажання виробнику

На електричний велосипед Super73 RX настільки ж приємно дивитися, як і на ньому їздити. Разом з тим, відсутність вбудованих функцій захисту від угону викликає відчутне занепокоєння. Цей байк – “ласий шматок” для зловмисників. Припаркувавши його на одній з вулиць, я зняв акумулятор за допомогою ключа (поставляється в комплекті), а потім заблокував його, використовуючи два замки. Навіть у цьому випадку я турбувався з приводу його можливої ​​крадіжки. Хотілося б, щоб виробник запропонував заводську систему захисту від угону, як це зробили бренди VanMoof і Juiced.

Висновки

Незважаючи на твердження Super73, які запевняють, що акумулятор можна перезаряджати більше 1000 разів, термін гарантії на цей електробайк (1 рік) дещо насторожує. До того ж, в даний час більшість запчастин недоступні на офіційному сайті компанії. У зв’язку з цим, немає ніякої впевненості в тому, що ви зможете без проблем відремонтувати цей байк в разі його поломки. Однак, якщо ви здатні абстрагуватися від подібних побоювань, майте на увазі, що Super73 RX – це елітний електровелосипед з точки зору потужності та зовнішнього вигляду.

У режимі дросельної заслінки на цьому байку однаково зручно їздити по справах в межах міста і подорожувати по пересіченій місцевості. Він досить стійкий, а також забезпечує тривалий час їзди на одному заряді та швидко розвиває максимальні швидкості. Разом з тим, важливо мати на увазі, що обертати педалі на ньому вкрай незручно. Тому, дану модель навряд чи можна рекомендувати професійним велогонщикам. Крім того, представлений електричний велосипед є одним з найбільш дорогих в своєму сегменті. У зв’язку з цим, перед його покупкою рекомендую задатися питанням: а чи дійсно мені потрібен дорогущий електробайк-позашляховик?

Схожі публікації

Залишити відповідь

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.