Підпишіться зараз

* Дізнавайся першим про останні новини!

Популярні новини
Використовуючи наш веб-сайт, ви погоджуєтесь на використання  файлів cookie.
Електровелосипеди

Огляд електровелосипеда Specialized Como SL: магія жовтого кольору 

Стильний і легкий транспортний засіб від творців Turbo Vado

7.0
Балів

Переваги

  • Плавне перемикання передач
  • Легка вага
  • Зручна корзина для перевезення багажу
  • Простота в управлінні

Недоліки

  • Акумулятор не знімається
  • Для управління налаштуваннями необхідний спеціальний додаток
  • Висока вартість
Акумулятор
9
Мотор
7
Максимальна швидкість
7
Пробіг на одній зарядці
9
Приборна панель
5

Остаточний вердикт

В цілому, Como SL - це яскравий, надлегкий і дуже зручний електричний велосипед. Форма і контури рами привабливі, корзина дозволяє перевозити більшу кількість речей. Система трансмісії надзвичайно проста у використанні. Хотілося б звичайно, щоб базові функції можна було регулювати без додатка для смартфона. Разом з тим, я не є луддитом і прекрасно розумію, що, мабуть, в цьому напрямку рухається індустрія електронних велосипедів. На щастя для мене, на ринку присутні і альтернативні рішення. Ціна даної моделі напевно відлякає тих, хто шукає недорогий електробайк. Однак, для шанувальників Specialized і всіх тих, кому потрібен електровелосипед від перевіреного бренду з багаторічним досвідом виробництва і обслуговування, Como SL буде відмінним варіантом.

Компанія Specialized днями представила один з найбільш привабливих електричних велосипедів на сьогоднішній день – Como SL. Абревіатура SL розшифровується як Super Light ( «Неймовірно легкий»). Слово Specialized ( «спеціалізований») передбачає те, що компанія випускає засоби пересування для повсякденного використання. Велосипед ідеально підходить для того, щоб доїхати до будинку друзів або до найближчого магазину. В його раму вбудована ручка, яка дає можливість піднімати велосипед при необхідності.

Como SL – це більш компактна версія моделі Turbo Como, електричного велосипеда початкового рівня. У цього велосипеда багато спільного з Turbo Como. Продумані елементи конструкції роблять дану модель привабливим варіантом для велосипедистів-аматорів. Також, було додано декілька додаткових функцій: алюмінієві крила, задня стійка і легка корзина спереду.

Останні півтора тижні я тестував модель Como SL, катаючись по вулицях свого району. Це дозволило порівняти даний велосипед з іншими потужними електричними велосипедами, які заполонили ринок останнім часом.

Specialized Como SL

Оцінка – 7

Ціна – 4800 $

Досвід використання

На цьому велосипеді я долав круті пагорби, жваві окружні дороги і неспішно їздив по парку. Незважаючи на те, що Como SL далекий від того, щоб бути найбільш потужним електровелосипедом, він забезпечує дуже плавну їзду і простоту в управлінні.

Ймовірно, що на мою оцінку вплинули гарний настрій і жовте забарвлення велосипеда Como SL. У моїй свідомості жовтий колір символізує нарциси, які розквітають навесні. Разом з тим, я виявив, що їзда на цьому велосипеді – справжнє задоволення. В мене виникли деякі проблеми з інтерфейсом цифрового дисплея. Перемикання передач також залишає бажати кращого. Незважаючи на це, досвід та майстерність інженерів Specialized, вкладені в розробку велосипеда Como SL, дали доволі непоганий результат. Вважаю, що дана модель буде гідним доповненням до зростаючої лінійки електричних велосипедів цього бренду. Штаб-квартира компанії Specialized базується в Каліфорнії, проте її виробничі потужності розташовані в швейцарському містечку Шамі. Саме там виробляються електровелосипеди з серії Turbo – Levo, Creo, Vado і Como, а також різноманітні варіації Super Light.

Про автономну роботу

Інженерам компанії довелося повністю інтегрувати акумулятор в раму велосипеда. У більшості електричних велосипедів (DTC) батареї розташовані на нижній трубі. Інші виробники вбудовують акумулятори в раму, але при цьому роблять їх знімними. Specialized вирішили розробити інтегровану батарею, яка не знімається. Таким же чином поступили бренди VanMoof, Ampler і Gogoro.

«За рахунок інтеграції (батареї) нам вдалося створити легкий алюмінієвий каркас», – говорить Домінік Гейер, глава підрозділу Specialized Turbo, який базується в швейцарському офісі компанії. «У нас є дуже ефективна система, яка вимагає менше акумуляторних елементів, і це робить велосипед легшим».

Specialized заявляють, що 320-ватна батарея в моделі Como SL дозволяє проїхати на одному заряді до 100 кілометрів в залежності від місцевості і налаштувань потужності. Я виявив, що при їзді в режимі «Спорт» акумулятор майже повністю розрядився менш ніж через 56 кілометрів. В принципі, це стандартний показник для акумуляторів електровелосипедів. Разом із тим, Specialized пропонують варіант з більш потужною батареєю вартістю 449,99 $. За заявами виробника, запас ходу в цій версії на 55 км більше.

Виробник стверджує, що акумулятор заряджається з 3 до 100 відсотків приблизно за 2 з половиною години. На базовій частині нижньої труби присутній порт, який дозволяє підключити зарядний пристрій потужністю 48 Вт.

Габарити і комфорт при їзді

За словами Гейера, ще один визначальний аспект – простота в експлуатації. Specialized прагнули створити велосипед, який забезпечить комфорт при їзді і простоту в обслуговуванні. Карбоновий ремінний привід Gates та вбудований редукторний мотор-маточина роблять елементи управління максимально зручними. «Цей велосипед повинен стати надійним партнером в повсякденному житті, – додав Гейер.

Проте, Como SL неможна назвати легким велосипедом. Насправді, його вага аналогічна моделі Turbo Como – від 21 до 22 кілограмів, в залежності від розміру рами. Це означає, що Specialized вдалося знайти унікальний спосіб зробити їзду на цьому велосипеді на диво приємним заняттям.

Мотор моделі SL важить 1,95 кг. Для порівняння, двигун Turbo Como має вагу приблизно 3,4 кг. Це показує, який великий обсяг роботи виконали Specialized для зменшення габаритів компонентів свого нового велосипеда. Мотор SL 1.1 був розроблений спільно з Brose. Це німецька компанія, яка також виробляє мотори для електровелосипедів Harley-Davidson і інших брендів.

Багато читачів зроблять логічне припущення, що через менший розмір мотора, представлений байк менш потужний. В певній мірі, вони будуть праві. За заявами Specialized, двигун середнього приводу Como SL має 240 Вт пікової і номінальної потужності з крутним моментом 35 Нм. Це трохи менше, ніж в моделі Turbo Como. Вона оснащена двигуном, який забезпечує номінальну потужність 250 Вт, пікову потужність 415 Вт і крутний момент 50 Нм.

Виробник заявляє, що Turbo Como пропонує райдерам в чотири рази більше природної потужності при обертанні педалей. Велосипед Como SL забезпечує подвійний приріст потужності.

Це відчувається при підйомі на круті пагорби. Я виявив, що доводилося докладати набагато більше зусиль, ніж зазвичай. Особисто для мене це непогано. Мені подобаються велосипеди, які змушують працювати трохи старанніше в процесі їзди.

Разом з тим, я розумію, що з такою думкою я ризикую опинитися в меншості. Добираючись на роботу на цьому велосипеді ви можете неабияк спітніти. Говорячи в цілому, велосипед виглядає акуратно і стильно. Всі дроти гармонійно інтегровані в раму. Це очевидна перевага, оскільки в більшості велосипедів DTC, дроти недбало заплутані в області керма. Крім цього, дана модель забезпечує ряд інших переваг.

Дисплей і управління

Тепер розглянемо цифровий дисплей. Скажу відразу, цей елемент Como SL мене порадував найбільше. ЖК-дисплей досить компактний за мірками електровелосипедів. Розміром він з упаковку жувальної гумки. Присутні тільки дві кнопки, які можна використовувати для перемикання екранів. На дисплеї відображаються дані про швидкість, спалені калоріяї, подолану відстань, одометр і таймер. Дизайн інтерфейсу впорядкований, але мені здалося, що він занадто спрощений.

Деякі елементи управління працюють через додаток Specialized Mission Control, яке зв’язується з велосипедом по Bluetooth. Скажу чесно, я не прихильник управління електровелосипедом за допомогою додатків. Це одна з моїх небагатьох претензій до велосипеда Eeyo 1S від Gogoro. Те ж саме стосується і Como SL.

Я розумію, що це дозволяє зробити більш привабливий дизайн і забезпечити більше функціональних можливостей. Також, це дає можливість знизити витрати, пов’язані з розробкою дисплея для велосипеда. Радує, що для включення електробайка додаток не потрібний. Кнопка живлення розташована на красивій гумовій прокладці в нижній частині труби. Індикатор, що являє собою смуги синього кольору, показує рівень заряду батареї.

Хотілося б мати можливість перемикати налаштування потужності в процесі їзди не витягуючи телефон з кишені. На щастя, кнопка з логотипом Turbo на нижній трубі дозволяє легко і швидко відрегулювати потужність. Три синіх індикатора, що оточують логотип бренду, показують вибраний рівень потужності. У комплектації Como SL відсутнє стандартне кріплення для телефону. Безумовно, його можна придбати окремо. Разом з тим, мені довелося потрудитися, щоб знайти місце для його установки. Через те, що кермо нахилене, скоріше за все, екран телефону буде зміщений в сторону. При цьому, дисплей велосипеда розташований по центру.

Сильна сторона програми – гнучке налаштування параметрів. Ви можете налаштувати потужність відповідно до свого стилю їзди. Функція Smart Control автоматично налаштовує електронний помічник в режимі реального часу на основі введених вами даних. Наприклад, це може бути інформація про відстань, яке ву плануєте проїхати. Ця функція була особливо корисною, коли я використовував Como SL для велосипедної прогулянки по місцевості з безліччю крутих пагорбів. Механізм перемикання передач в цьому байці один з найбільш плавних на ринку.

Про вартість

Моя остання претензія до Como SL – це висока вартість. Велосипеди Specialized відрізняються високою якістю збірки. Беручи це до уваги, не потрібно дивуватися тому, що цей електробайк коштує дуже дорого. Доступні дві варіації Como SL: 4.0, яка продається за ціною 4000 $, і 5.0 – вартістю 4800 $. У зв’язку із закінченням терміну дії тарифних пільг, ціни на електровелосипеди виросли повсюдно. Однак, вартість представленої моделі, безумовно, відносить її до преміальної категорії. Ці «розумні велосипеди» будуть недоступні для більшості обивателів.

Різниця між двома версіями полягає в кількості передач в трансмісії Shimano. Como SL 4.0 оснащений 5-ступінчастою системою Nexus, а 5.0 – 8-ступінчастою Alfine. Відмінності також стосуються забарвлення велосипедів. Варіація 4.0 буде доступна в трьох колірних варіантах: cast umber ( «лита умбра»), dove grey ( «сірий голуб») і raspberry ( «малина»). Модель 5.0, яку мені довелося протестувати випускається в кольорах: brassy yellow ( «мідно-жовтий»), brushed silver ( «матове срібло») і smoke ( «димчастий»).

Виробник стверджує, що обидві варіації електровелосипеда здатні розвивати максимальну швидкість 45 км / ч. Теоретично, це дозволяє віднести подану модель до категорії швидкісних мотоциклів. Однак, на рівній поверхні в режимі максимальної потужності (Turbo) я зміг розігнатися лише до 40 км / ч. Це не критична проблема, але все одно виникало відчуття, що велосипеду не вистачає швидкості.

В цілому, Como SL – це яскравий, надлегкий і дуже зручний електричний велосипед. Форма і контури рами привабливі, корзина дозволяє перевозити більшу кількість речей. Система трансмісії надзвичайно проста у використанні. Хотілося б звичайно, щоб базові функції можна було регулювати без додатка для смартфона. Разом з тим, я не є луддитом і прекрасно розумію, що, мабуть, в цьому напрямку рухається індустрія електронних велосипедів. На щастя для мене, на ринку присутні і альтернативні рішення.

Ціна даної моделі напевно відлякає тих, хто шукає недорогий електробайк. Однак, для шанувальників Specialized і всіх тих, кому потрібен електровелосипед від перевіреного бренду з багаторічним досвідом виробництва і обслуговування, Como SL буде відмінним варіантом.

Схожі публікації

Залишити відповідь

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.